Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!
Heb je al een Xtra-login (e-mailadres en paswoord)? Dan kan je eenvoudig inloggen op mijnxtra.be en daar je dataprofiel kiezen en/of aanpassen in het tabblad Privacy.
Ben je nog niet digitaal? Heb je wel een e-mailadres gekoppeld aan je Xtra-profiel, maar nog geen login? Dan heb je van ons een e-mail gekregen met meer uitleg. Blijf je Xtra gebruiken, dan krijg je het Minimal profiel. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra dat gebeurt. Bezwaar indienen kan natuurlijk ook – dan blokkeren we je kaart en anonimiseren we je gegevens. Je geniet dan ook niet meer van de Xtra-kortingen en je kan geen online bestellingen meer plaatsen.
Heb je geen Xtra-account (dus geen e-mailadres en paswoord)? Dan heb je van ons een brief ontvangen met meer uitleg. Als je Xtra blijft gebruiken en geen bezwaar indient, kennen we je automatisch het Minimal profiel toe. Zo blijf je je vertrouwde communicatie en lopende kortingen en promoties ontvangen. Wil je dat niet, dan kan je bezwaar indienen – in dat geval blokkeren we je kaart en worden je gegevens geanonimiseerd. Je geniet dan niet meer van de Xtra-kortingen.
Je kan de Xtra-app ook altijd gratis downloaden via de App Store of Play Store op je smartphone. Daarmee beheer je makkelijk je profiel en voorkeuren.
Let op: je dataprofiel wijzigen kan alleen via de app of website. Onze klantendienst kan dit niet voor jou doen, omdat we daarvoor je digitale toestemming nodig hebben.
Heb je geen Xtra-login voor de app of website en wens je toch een aanpassing te doen? Contacteer dan de klantendienst. Zij kunnen je begeleiden bij het online creëren van een account en hoe je het daarna zelf kan wijzigen.
Is deze info een antwoord op je vraag?
Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!