Xtra-app
Blog
Partners
Hulp en vragen
Mobiel betalen via Xtra
NL
FR
NL
FR
Hallo%s, hoe kunnen we je helpen?
Hulp en vragen
Profiel
Profiel
Account
Gegevens
Communicatie
Professionele klant
Beveiliging
Ik verhuis. Wat moet ik doen om mijn folders te blijven ontvangen?
Hoe activeer ik Verificatie in 2 stappen?
Kan ik Verificatie in 2 stappen uitschakelen?
Moet ik Verificatie in 2 stappen elke keer als ik de app sluit en open opnieuw doorlopen?
Wat is Verificatie in 2 stappen en hoe werkt het?
Ik wil mijn gegevens laten schrappen. Hoe doe ik dit?
Hoe meld ik een overlijden?
Kan ik mijn Colruyt Professional Plus-kaart samen met Xtra gebruiken?
Hoe schrijf ik mij in of uit voor de folders en/of nieuwsbrieven?
De verificatiecode die ik heb ontvangen om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen is niet geldig. Wat moet ik doen?
Hoe blijf ik automatisch aangemeld op de website van Xtra?
Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn Xtra-account is gekoppeld. Wat kan ik doen?
Kan ik een Xtra-account aanmaken zonder e-mailadres?
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?