Worden aankopen die ik gedaan heb voor de activatie van een spaarkaart in de app nog toegevoegd aan de digitale spaarkaart?

Ja, maar met een beperkte terugwerkende kracht van maximaal 48 uur voor het activeren van de spaarkaart. Je ziet je gespaarde zegels pas verschijnen wanneer je de spaaractie activeert.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Op dit moment krijgen we meer vragen dan anders. We doen ons uiterste best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor het begrip.

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00