Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!
Vraag een nieuwe kaart aan in je Xtra-profiel op de website onder 'Xtra QR-code'. Je ontvangt je nieuwe Xtra-kaart binnen 10 werkdagen via de post. Print via je Xtra-profiel een tijdelijke Xtra-kaart om deze periode te overbruggen.
Maak gebruik van de Xtra-app, zo geniet je onmiddellijk van alle beschikbare kortingen. De Xtra-app download je via de Appstore of Playstore op je smartphone.
Is je kaart geblokkeerd*? Dan kan je geen nieuwe aanvragen via de website. Gebruik de Xtra-app of neem contact op met onze klantendienst.
*Dit kan verschillende redenen hebben en kan je zien in je profiel.
Heb je geen Xtra-login? Download de Xtra-app en gebruik meteen je QR-code in de app of maak een profiel via de website en vraag daar een nieuwe kaart aan.
Is deze info een antwoord op je vraag?
Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!
Op dit moment krijgen we meer vragen dan anders. We doen ons uiterste best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor het begrip.