Wat gebeurt er als ik geen dataprofiel kies?

Als je geen dataprofiel kiest, worden je gegevens verwijderd en kan je geen gebruik meer maken van Xtra-kortingen bij onze partners. Je Xtra-kaart wordt dan gedeactiveerd.

 

Maar belangrijk: ook zonder Xtra blijf je profiteren van de laagste prijs garantie en reactie op promoties van concurrentie. Die zijn voor alle klanten beschikbaar, met of zonder Xtra.

 

Wil je toch opnieuw gebruikmaken van Xtra? Dan kan je de app downloaden of online en een nieuw account aanmaken. Indien je toch liever een kaart hebt, moet je ook een online account aanmaken. Hierna kan je een kaart aanvragen. Aangezien je Xtra-account gedeactiveerd wordt en de gegevens geanonimiseerd, moet er een nieuw profiel met nieuwe login aangemaakt worden.

 

Bij het aanmaken van een Xtra-account zal je dan een dataprofiel kiezen via de app of mijnxtra.be.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00