Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!
Je kiest je dataprofiel eenvoudig via de Xtra-app of via mijnxtra.be. Daar geef je hoe en waarvoor we die mogen gebruiken.
Ben je niet digitaal, heb je enkel een Xtra-kaart en geen e-mailadres? Dan heb je van ons een brief ontvangen met meer uitleg. Als je Xtra blijft gebruiken en geen bezwaar indient, kennen we je automatisch het Minimal profiel toe. Zo blijf je je vertrouwde communicatie en lopende kortingen en promoties ontvangen. Dien je wél bezwaar in, dan blokkeren we je Xtra-kaart en worden je gegevens geanonimiseerd. Je geniet dan niet meer van de Xtra-kortingen en kan je geen online bestellingen meer plaatsen.
Heb je wel een e-mailadres gekoppeld aan je Xtra-profiel, maar gebruik je enkel je kaart? Dan heb je van ons een e-mail gekregen met meer uitleg. Ook hier geldt: blijf je Xtra gebruiken, dan krijg je het Minimal profiel. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra dat gebeurt. Bezwaar indienen kan natuurlijk ook – dan blokkeren we je kaart en anonimiseren we je gegevens. Ook dan geniet je niet meer van de Xtra-kortingen.
Let op: je dataprofiel wijzigen kan alleen via de app of website. Onze klantendienst mag dit niet voor jou doen, omdat we daarvoor je digitale handtekening nodig hebben.
Heb je geen Xtra-login voor de app of website en wens je toch een aanpassing te doen? Contacteer dan de klantendienst. Zij kunnen je begeleiden bij het online creëren van een account en hoe je het daarna zelf kan wijzigen.
Je kan op elk moment je dataprofiel aanpassen of er voor kiezen geen dataprofiel te hebben en Xtra te verlaten.
Is deze info een antwoord op je vraag?
Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!