Waarom kan ik enkel digitaal Xtra-klant worden?

We kiezen er bewust voor om het registratieproces volledig digitaal te laten verlopen, zodat we jouw gegevens veilig, correct en transparant kunnen verwerken. Op die manier kunnen we je ook makkelijk op de hoogte houden van belangrijke informatie, zoals updates in onze voorwaarden of dienstverlening.

 

Je kan op twee manieren een account aanmaken:

 

  • Via de Xtra-app (onze voorkeur, dit gaat snel, makkelijk en je kan meteen gebruik maken van Xtra en al zijn voordelen)
  • Via onze website

 

Wil je toch graag een Xtra-kaart? Deze kan je enkel aanvragen via de website. Hoe je dat doet lees je hier.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00