Wat gebeurt er als ik al ben ingeschreven voor een nieuwsbrief van een partner, maar ik kies voor een dataprofiel dat dit niet ondersteunt?

Geen zorgen, je inschrijving blijft behouden. Als je je eerder voor een nieuwsbrief hebt aangemeld, blijf je die ontvangen – ook zonder recente aankopen bij die Xtra partner.

 

Je kiest dus altijd zélf welke nieuwsbrieven je wil ontvangen, ongeacht je dataprofiel.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Op dit moment krijgen we meer vragen dan anders. We doen ons uiterste best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor het begrip.

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00