Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn Xtra-account is gekoppeld. Wat kan ik doen?

Ben je nog aangemeld? Dan kan je je e-mailadres makkelijk terugvinden. 
 

  • In de app: Ga naar je Profiel, selecteer Profiel beheren en tik op E-mailadres.
  • Op de website: Ga naar je Profiel en klik op Persoonlijke gegevens. 

 

Heb je een fysieke Xtra-kaart?
Dan kan je in de app of op de website aanmelden met je Xtra-kaartnummer. 

 

Ben je zowel in de app als op de website afgemeld en heb je geen fysieke Xtra-kaart?
Contacteer onze klantendienst of voer het woord "Xtra" als zoekopdracht in de inbox van de e-mailadressen die jij doorgaans gebruikt. Zo vind je de bevestigingsmail terug die je hebt ontvangen bij het aanmaken van je account. 

 

Betaal je via Xtra?
Dan kan je de Xtra-login niet zelf aanpassen. Contacteer de klantendienst hiervoor.

Is deze info een antwoord op je vraag?

thumbs up thumbs down

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Stuur een bericht

Kies je onderwerp en stuur ons een bericht, onze klantendienst geeft je zo snel mogelijk antwoord via mail.

Bericht sturen

Zin om iemand te spreken?

Je kan onze klantendienst telefonisch bereiken tijdens de onderstaande openingsuren.

Klantendienst bellen

+32 2 363 54 00

Maandag tot zaterdag 08.00 - 19.00