Xtra-app
Blog
Partners
Hulp en vragen
Mobiel betalen via Xtra
NL
FR
NL
FR
Hallo%s, hoe kunnen we je helpen?
Hulp en vragen
Xtra diensten
Xtra diensten
Tanken met Xtra
Betalen via Xtra
Promoties
Kasticket en garantie
Punten sparen
Voordelen
Waardebonnen
Ik betaal mobiel via Xtra. Kan ik nog zelf handmatig kastickets opladen in mijn Xtra-app?
Hoe betaal ik met Xtra in de winkel of aan het tankstation?
Hoe geniet ik van alle voordelen na het aanvragen van mijn Xtra?
Waar geniet ik van voordelen met mijn Xtra?
Ontvang ik korting als ik tank bij DATS 24? Wat als ik deze niet ontvangen heb?
Mijn Xtra-kaart is geblokkeerd, kan ik nog tanken met de Xtra-app?
Wat is het verschil tussen Digitale spaarkaarten en Punten sparen, het duurzame spaarprogramma van Colruyt Group?
Hoe raadpleeg ik mijn punten en hoe ruil ik ze in?
Waar spaar ik punten?
Hoe werkt het puntensysteem?
Hoe kan ik een waardebon toevoegen aan mijn Xtra-profiel?
Kan ik het saldo van mijn waardebonnen raadplegen?
Waarom is mijn waardebon geblokkeerd?
Ik kan mijn papieren waardebon niet opladen naar Xtra. Wat is er aan de hand?
Hoe gebruik ik mijn waardebonnen?
Hoe werken de limieten op weekbasis?
Ik kan in de winkel niet betalen via Xtra door een gebrekkige internetverbinding. Wat moet ik doen?
Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om betalen via Xtra aan te vragen?
Hoe lang duurt de aanvraag om Betalen via Xtra in te stellen?
Ik gebruik betalen via Xtra. Wat als mijn toestel gestolen wordt?
Hoe deactiveer ik Mobiel betalen via Xtra?
Ik heb de foute pincode ingegeven of weet ze niet meer. Wat doe ik nu?
Wat is het verschil tussen Betalen via Xtra en Mobiel betalen via Xtra?
Zijn er bepaalde voorwaarden verbonden aan Betalen via Xtra?
Ik ben gewijzigd van rekeningnummer. Hoe pas ik dit aan?
Hoe werkt een domiciliëringsmandaat?
Na hoeveel dagen gaat het bedrag van mijn rekening?
Waar vind ik een overzicht van mijn betalingen?
Wat zijn de limieten van het betalen via Xtra en hoe werken deze?
Hoe deblokkeer ik mijn betaalfunctie?
Wat is Xtra?
Ik ben op zoek naar meer info over mijn kasticket- of garantiebewijs.
Waarom vind ik mijn gedetailleerd kasticket niet terug onder de rubriek uitgaven?
Hoe weet ik welk profiel ik heb?